יום ראשון, 31 במאי 2015

ניקיון כפיים, ג'ל לניקוי ידיים



ג'ל לניקוי ידיים, אנטי בקטריאלי ופרו בריאות
ג'ל לניקוי ידיים הוא מוצר היגיינה שקיים כבר זמן רב. הג'ל נכנס לז'רגון הבריאותי היומיומי שלנו כאשר היו חששות להדבקות המונים ולמגיפות בינלאומיות.
תמיד מפליא לראות בבתי החולים שלטים הפונים אלינו, המטופלים והמטופלות, והמבקרים והמבקרות, לשים לב ולוודא שהרופאים והרופאות מנקים את ידיהם עם ג'ל לניקוי ידיים לפני שפונים לטפל במאושפזים ובמאושפזות, וממליצים לנו, במידה שהדבר לא נעשה, לדרוש את זכותינו לזכות ברופא או ברופאה מחוטאי ידיים עם ג'ל לניקוי ידיים. זה מפליא, מאחר שהרופאים הם אלה שאמורים לדעת יותר טוב מכולנו על חשיבותה של הגיינה, הם בעלי הסמכות הרפואית בסיטואציה ואולי דווקא יש משהו נחמד בכך שאותו ג'ל לניקוי ידיים מעניק גם לנו ידע וכוח ביחסי הכוחות המאוד לא סימטריים בסיטואציה המובנית בבתי החולים והחולות.


ג'ל לניקוי ידיים לשעות חירום
חלק מתאגידי המים צירפו החודש לחשבונות המים שנשלחו לצרכני המים בבתיהם, חוברת מים על מוכנות אזרחית בשעת חירום. הם מפרטים על מיקומים של חלוקה של אספקת מים בעת הצורך ומציעים להכין ערכת מים וסניטציה, שכוללת, ובכן, מים, אך גם כלים חד פעמיים, מגבונים לחים, שקיות וגם ג'ל לניקוי ידיים אנטי בקטריאלי. נקווה שלא יהיו עתות חירום, שהמים ימשיכו לזרום, ושנוכל לבחור במוצרים אקולוגיים רב פעמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה