יום ראשון, 6 במרץ 2016

אספקה נצחית של אלטמן



שלישיית אלטמן משלשת לנו בריאות
באחת מעונות המעבר השיער שלי התחיל לנשור מעל הממוצע. כל העברת יד חיננית בשיער הותירה שיערות רבות מדי ביד. חברה טובה המליצה לי על שמפו סירפד אורגני ועל כדורים לשיער של אלטמן. היא היתה בדיוק בהיריון, אז השיער שלה שפע בפני עצמו ולכן היא נתנה לי את קופסת הכדורים של אלטמן שלה. תוך כמה ימים של סירפד על הראש וכדורים של אלטמן השיער פשוט הפסיק לנשור. הוא אומנם לא צמח יותר ממוקדם, אך השיערות ללא ספק נשארו על הראש. קרוב משפחה ששמע על סיפור ההצלחה של השיער שלי, נתן לי במתנה עוד כדורים לשיער של אלטמן, שהיו במבצע שלישייה. שלישיית אלטמן לא השלישה את מספר השיערות על ראשי, אך בהחלט דאגה לאספקה נצחית של אלטמן לשיער שלי.

אלטמן במתנה
חברה של חברה הרגישה אף היא בנשירת שיערה, ואף הופיעה בפרפורמנס פרידה משיערותיה. אני חושבת לפזר את מתנת השיער המתפזר ברוח שלי מאז השימוש בסירפדים ועם אלטמן, ולהעניק גם לה במתנה את אחת מאריזות השלישייה שלי של אלטמן, כי יש מספיק אלטמן לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה