יום שלישי, 2 בפברואר 2016

סולגאר, נישנושי בריאות



לבדוק את סולגאר
מילים אלה נכתבות אליכם מבלי שיש לצדי נישנושים. לכתוב בלי נישנושים זה כמו סולגאר ללא תוצאות בריאות, כמעט ואין כזה דבר. אך הפעם הנישנושים מחכים לזמן אחר, כי אני מחכה לבדיקות דם בבוקר, מהסוג שיש צורך לצום לפניהן. פרט לגעגוע ניכר לנישנושים שמגיעים לי בדין מול כל מילה ומילה כתובה, אין בלבי דאגה לקראת הבדיקות ותוצאותיהם, מאחר שסולגאר דאגו לי. אומנם סולגאר לא דאגו לי לנישנושים עכשוויים, אך סולגאר דאגו לי לויטמינים, סולגאר דאגו לי למינרלים, וגם סולגאר דאגו לי לבריאות וסיפקו לי כדורים וצנצנות שיספקו לגוף שלי את הויטמינים, המינרלים, והחיזוקים שהגוף שלי צריך. כל זה אפילו יותר מספק ויותר הכרחי מכל נישנוש, עם או בלי בדיקות. במבחן התוצאה, סולגאר מספק את הסחורה, סולגאר מספק את הבריאות.

תהילה של בריאות, סולגאר
כשחושבים וחושבות על זה, הבדיקות שלי בודקות את סולגאר, ומאחר שהבדיקות שלי תמיד תקינות, אני רואה כאן תו תקן גם להם ומבחינתי ניתן לחלוק איתם את התהילה הבריאה והמספקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה