יום שלישי, 23 בפברואר 2016

לטפס בריא עם סולגאר



סולגאר דואג לכם לבריאות
אז כמו כולם לפני בדיקות הדם שלי, צמתי, וכמובן שדווקא בשעות האלה הרעב קונן כאילו לא אכלתי מעולם. כמו כולם לפני בדיקות דם, התייצבתי במרפאה בשעה מוקדמת מדי של הבוקר, חיכיתי בתור, כמו כולם, והושטתי זרוע לאחות. כמו כולם אחרי בדיקות דם חיכיתי לתוצאות שהגיעו מהר מתמיד הישר לתיבת הדואר הוירטואלית שלי. הקשתי את הקוד ובחנתי את התוצאות. זה לא שלא דאגתי קצת לפני, אבל ידעתי שהמותג סולגאר דאג לי.

בריאות בזכות סולגאר
ויטמין הבי12 שלי תקין לחלוטין, בזכות סולגאר. ויטמין הדי שלי עלה פלאים וטוב שכך, עם או בלי קרני שמש זמינות, וגם לכך סולגאר דאג, לכל טיפת די. סולגאר דואג לי לברזל וגם ויטמינים ומינרלים מסופקים לי היטב על ידי סולגאר. כשאני רוצה להתחזק, למותג סולגאר יש שלל צמחי מרפא בקפסולות, ויש אפילו כדורי סולגאר מגדריים. לאחרונה קיבלתי גם מגנזיום של סולגאר, שמונע התכווצות שרירים, לא עניין של מה בכך בזמן טיפוס קירות, שם גם כדור מגנזיום מהסוג שמאבקים איתו את הקיר, יכול להועיל לבריאות נגד החלקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה